Klanten Service
Happy to help
De klantenservice helpt u graag bij uw vragen. Samen met onze retailpartners streven we naar de best mogelijke service. Indien je liever zelf even rondkijkt hebben we de antwoorden op veelgestelde vragen hieronder verzameld.
Jouw Bestelling
Het is niet mogelijk een bestelling na het plaatsen aan te passen. Neem contact met ons op als je een bestelling wilt annuleren.
Bestellingen kunnen vooraf betaald worden met iDeal, Bancontact of creditcard. Ook kun je achteraf betalen met Klarna.
Soms kunnen we niet leveren en moeten we een bestelling annuleren. Dat doen we nooit zonder je meer informatie te mailen. De meest voorkomende redenen zijn:
- de voorraad is op
- de adresgegevens zijn onduidelijk of kloppen niet
Je krijgt niet automatisch een nieuw artikel, maar we zorgen er wel voor dat je snel terugbetaald wordt. Als je nog niet betaald hebt, hoeft dat niet meer.
Je ontvangt direct na de bestelling een bevestigingsmail. Hierin staat ook een ordernummer dat je kunt gebruiken om je bestelling te volgen wanneer je bestelling is verzonden.
Nadat je order is verstuurd sturen we je een e-mail met gedetailleerde tracking informatie.
Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden. DHL Parcel streeft ernaar het pakket de volgende werkdag af te leveren. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van het afleverschema.
Tijdens de feestdagen kan er een vertraging in de standaard levertijd ontstaan.
Verzending is gratis bij alle bestellingen. Dat is service.
Daarnaast bieden wij een veilige en verzekerde verzending, die u zal voorzien van een levering die niet kan misgaan. Als er iets gebeurt, is het aan ons. Geen vragen gesteld.
DHL informeert je per e-mail over het afleverschema. Wanneer de levering niet goed uitkomt kun je een nieuwe afspraak maken of het pakketje bij de buren of een verzamelpunt laten afleveren.
Al onze producten worden ingepakt en verzonden vanuit ons eigen magazijn in Leiden, Nederland.
Je kan je bestelling binnen 30 dagen na je aankoop en in de originele verpakking, kosteloos retourneren door gebruik te maken van onze retourservice. Indien je hebt vooruitbetaald, zullen we het bedrag binnen 3 dagen na het ontvangen van je bestelling terugstorten.
Het ruilen van een product voor een ander product of een andere kleur is niet mogelijk. Echter, binnen 30 dagen na aanschaf kun je je product retourneren waarna we het geld terugstorten. Je kunt dan een ander product uitzoeken.
- Er is altijd een retourtermijn van minstens 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
- Er zijn geen beschadigingen aan het product.
We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
iDEAL, Bancontact of achteraf betalen: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het is niet mogelijk een bestelling na het plaatsen aan te passen. Neem contact met ons op als je een bestelling wilt annuleren.
Bestellingen kunnen vooraf betaald worden met iDeal, Bancontact of creditcard. Ook kun je achteraf betalen met Klarna.
Soms kunnen we niet leveren en moeten we een bestelling annuleren. Dat doen we nooit zonder je meer informatie te mailen. De meest voorkomende redenen zijn:
- de voorraad is op
- de adresgegevens zijn onduidelijk of kloppen niet
Je krijgt niet automatisch een nieuw artikel, maar we zorgen er wel voor dat je snel terugbetaald wordt. Als je nog niet betaald hebt, hoeft dat niet meer.
Je ontvangt direct na de bestelling een bevestigingsmail. Hierin staat ook een ordernummer dat je kunt gebruiken om je bestelling te volgen wanneer je bestelling is verzonden.
Nadat je order is verstuurd sturen we je een e-mail met gedetailleerde tracking informatie.
Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden. DHL Parcel streeft ernaar het pakket de volgende werkdag af te leveren. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van het afleverschema.
Tijdens de feestdagen kan er een vertraging in de standaard levertijd ontstaan.
Verzending is gratis bij alle bestellingen. Dat is service.
Daarnaast bieden wij een veilige en verzekerde verzending, die u zal voorzien van een levering die niet kan misgaan. Als er iets gebeurt, is het aan ons. Geen vragen gesteld.
DHL informeert je per e-mail over het afleverschema. Wanneer de levering niet goed uitkomt kun je een nieuwe afspraak maken of het pakketje bij de buren of een verzamelpunt laten afleveren.
Al onze producten worden ingepakt en verzonden vanuit ons eigen magazijn in Leiden, Nederland.
Je kan je bestelling binnen 30 dagen na je aankoop en in de originele verpakking, kosteloos retourneren door gebruik te maken van onze retourservice. Indien je hebt vooruitbetaald, zullen we het bedrag binnen 3 dagen na het ontvangen van je bestelling terugstorten.
Het ruilen van een product voor een ander product of een andere kleur is niet mogelijk. Echter, binnen 30 dagen na aanschaf kun je je product retourneren waarna we het geld terugstorten. Je kunt dan een ander product uitzoeken.
- Er is altijd een retourtermijn van minstens 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
- Er zijn geen beschadigingen aan het product.
We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
iDEAL, Bancontact of achteraf betalen: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze Producten
In de verpakking van elk product zit een handleiding. Ook kun je de digitale handleiding downloaden op de productpagina van het desbetreffende product.
Ja, al onze producten doorgaan een grondige check op elektronische defecten. Daarnaast zijn al onze modellen voorzien van beveiligde elektronica. Dit betekend dat het circuit wordt geblokkeerd als het product oververhit is of een elektronisch defect heeft. Daarnaast bevatten de materialen van onze producten geen giftige stoffen en zijn van robuust duurzaam materiaal gefabriceerd.
Het is niet verstandig om de accu in de buurt van een magneet te houden. Hierdoor kan de accu zijn kracht verliezen en zelfs defect raken.
Reinig je product regelmatig en zorg ervoor dat je de accu niet excessief behandeld. Laat hiervoor de accu altijd helemaal opgaan en laad hem niet langer op dan beschreven in de handleiding. Op die manier behoudt je een lange levensduur van de accu en daarmee je product.
Hoewel onze producten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze worden verpakt en verzonden, kunnen er toch kleine productfouten optreden. Gelukkig kun je de meeste daarvan zelf verhelpen. Is dat niet het geval, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.
Als je product een productiefout heeft, kun je deze binnen 1 jaar na aankoop voor een gratis reparatie terugsturen, of 2 jaar als je jouw portemonnee hebt geregistreerd. Je kunt je portemonnee, samen met een aankoopbewijs, meenemen naar je LumiMe-dealer of naar ons opsturen via ons retourformulier. Het retourformulier bevat een prepaid retouretiket, zodat je het pakket gratis kunt verzenden. Als je vragen hebt over ons garantiebeleid, neem dan contact met ons op.
Alle producten hebben standaard 1 jaar garantie. We bieden een extra jaar garantie als je je product registreerd. Claim je extra jaar garantie nu.
Alle producten hebben in de handleiding een garantie ID. Hiermee kan je je product registeren op de registratie pagina. Bekijk de garantie pagina voor meer informatie.
Onze ontwerpen hebben veel bedrijven geïnspireerd sinds we in 2019 de Marka Lantaarn lanceerden. Ondanks onze patenten blijven copycats zich ontwikkelen. Hoewel we ons best doen om ze te stoppen, blijft het een tijdrovende en moeilijke taak. We beseffen dat het niet altijd gemakkelijk is om ervoor te zorgen dat je in het bezit bent van een origineel LumiMe-product. Om de authenticiteit van je aankoop te valideren, kun je je product online registreren met behulp van het unieke garantie ID in de handleiding. Naast een echtheidscertificaat ontvang je na de registratie ook een tweede jaar garantie.
We hanteren ook een zorgvuldig retailersbeleid en moedigen mensen aan om onze producten in fysieke winkels te kopen. Naast het bieden van de mogelijkheid om onze producten te ervaren, is het ons doel om de zelfstandige winkeliers te ondersteunen.
Als je nog vragen, tips of feedback hebt over LumiMe-copycats, neem dan contact met ons op.
In de verpakking van elk product zit een handleiding. Ook kun je de digitale handleiding downloaden op de productpagina van het desbetreffende product.
Ja, al onze producten doorgaan een grondige check op elektronische defecten. Daarnaast zijn al onze modellen voorzien van beveiligde elektronica. Dit betekend dat het circuit wordt geblokkeerd als het product oververhit is of een elektronisch defect heeft. Daarnaast bevatten de materialen van onze producten geen giftige stoffen en zijn van robuust duurzaam materiaal gefabriceerd.
Het is niet verstandig om de accu in de buurt van een magneet te houden. Hierdoor kan de accu zijn kracht verliezen en zelfs defect raken.
Reinig je product regelmatig en zorg ervoor dat je de accu niet excessief behandeld. Laat hiervoor de accu altijd helemaal opgaan en laad hem niet langer op dan beschreven in de handleiding. Op die manier behoudt je een lange levensduur van de accu en daarmee je product.
Hoewel onze producten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze worden verpakt en verzonden, kunnen er toch kleine productfouten optreden. Gelukkig kun je de meeste daarvan zelf verhelpen. Is dat niet het geval, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.
Als je product een productiefout heeft, kun je deze binnen 1 jaar na aankoop voor een gratis reparatie terugsturen, of 2 jaar als je jouw portemonnee hebt geregistreerd. Je kunt je portemonnee, samen met een aankoopbewijs, meenemen naar je LumiMe-dealer of naar ons opsturen via ons retourformulier. Het retourformulier bevat een prepaid retouretiket, zodat je het pakket gratis kunt verzenden. Als je vragen hebt over ons garantiebeleid, neem dan contact met ons op.
Alle producten hebben standaard 1 jaar garantie. We bieden een extra jaar garantie als je je product registreerd. Claim je extra jaar garantie nu.
Alle producten hebben in de handleiding een garantie ID. Hiermee kan je je product registeren op de registratie pagina. Bekijk de garantie pagina voor meer informatie.
Onze ontwerpen hebben veel bedrijven geïnspireerd sinds we in 2019 de Marka Lantaarn lanceerden. Ondanks onze patenten blijven copycats zich ontwikkelen. Hoewel we ons best doen om ze te stoppen, blijft het een tijdrovende en moeilijke taak. We beseffen dat het niet altijd gemakkelijk is om ervoor te zorgen dat je in het bezit bent van een origineel LumiMe-product. Om de authenticiteit van je aankoop te valideren, kun je je product online registreren met behulp van het unieke garantie ID in de handleiding. Naast een echtheidscertificaat ontvang je na de registratie ook een tweede jaar garantie.
We hanteren ook een zorgvuldig retailersbeleid en moedigen mensen aan om onze producten in fysieke winkels te kopen. Naast het bieden van de mogelijkheid om onze producten te ervaren, is het ons doel om de zelfstandige winkeliers te ondersteunen.
Als je nog vragen, tips of feedback hebt over LumiMe-copycats, neem dan contact met ons op.
Ons Bedrijf
Ons HQ in Leiden is iedere werkdag open van 08:00 - 18:00 (CET). Wij zijn gesloten op nationale feestdagen.
Er zijn voldoende mogelijkheden om zaken met ons te doen. Stuur ons een e-mail met een helder en beknopt voorstel, dan nemen wij spoedig contact met je op.
Onze producten worden verkocht bij meerdere zorgvuldig geselecteerde verkooppunten, met name in interieur zaken, design winkels, warenhuizen en bouwmarkten. Indien je graag een verkooppunt wilt worden, stuur dan een e-mail met de naam, het adres, de website, drie andere merken in het assortiment en wat foto’s van de winkel naar onze klantenservice.
Wij zijn continue opzoek naar affiliate partners die ons team willen versterken en zich willen inzetten voor onze missie. Stuur ons een e-mail met een helder en beknopte pitch met daarin uitgelegd hoe jij denkt ons te kunnen helpen. Wij nemen spoedig contact met je op en nodigen je uit voor een gesprek bij ons op de HQ. Affiliate partners krijgen bij aanmelding toegang tot het affiliate platform waarin je kan samen werken met ons hele team.
Ons HQ in Leiden is iedere werkdag open van 08:00 - 18:00 (CET). Wij zijn gesloten op nationale feestdagen.
Er zijn voldoende mogelijkheden om zaken met ons te doen. Stuur ons een e-mail met een helder en beknopt voorstel, dan nemen wij spoedig contact met je op.
Onze producten worden verkocht bij meerdere zorgvuldig geselecteerde verkooppunten, met name in interieur zaken, design winkels, warenhuizen en bouwmarkten. Indien je graag een verkooppunt wilt worden, stuur dan een e-mail met de naam, het adres, de website, drie andere merken in het assortiment en wat foto’s van de winkel naar onze klantenservice.
Wij zijn continue opzoek naar affiliate partners die ons team willen versterken en zich willen inzetten voor onze missie. Stuur ons een e-mail met een helder en beknopte pitch met daarin uitgelegd hoe jij denkt ons te kunnen helpen. Wij nemen spoedig contact met je op en nodigen je uit voor een gesprek bij ons op de HQ. Affiliate partners krijgen bij aanmelding toegang tot het affiliate platform waarin je kan samen werken met ons hele team.
Niet gevonden waar je naar opzoek was?
Neem contact op met onze klantenservice of via Social Media.
Contact