1 extra jaar
Claim je Garantie
Ook al hebben wij kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel, kan het wel eens zijn dat er iets defect raakt. Samen met onze retail partners streven we naar de best mogelijke service en garantie hoort daar bij. Wij bieden onze klanten dan ook 1 extra jaar garantie als je het formulier hieronder invult.
Garantie Formulier
Garantie Voorwaarden
De garantie die wij en onze LumiMe-dealers bieden is een beperkte fabrieksgarantie. Dit houdt in dat wij alle interne fabrieksfouten kosteloos repareren of vervangen. Gebruiksdefecten- of beschadigingen vallen niet onder deze garantie.
Alle producten hebben in de handleiding een garantie ID. Hiermee kan je je product registeren op de registratie pagina. Bekijk de garantie pagina voor meer informatie.
Hoewel onze producten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze worden verpakt en verzonden, kunnen er toch kleine productfouten optreden. Gelukkig kun je de meeste daarvan zelf verhelpen. Is dat niet het geval, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.
Als je product een productiefout heeft, kun je deze binnen 1 jaar na aankoop voor een gratis reparatie terugsturen, of 2 jaar als je jouw garantie hebt geregistreerd. Je kunt je garantie, samen met een aankoopbewijs, meenemen naar je LumiMe-dealer of naar ons opsturen via ons retourformulier. Het retourformulier bevat een prepaid retouretiket, zodat je het pakket gratis kunt verzenden. Als je vragen hebt over ons garantiebeleid, neem dan contact met ons op.
Alle producten hebben standaard 1 jaar garantie. We bieden een extra jaar garantie als je je product registreerd. Claim je extra jaar garantie nu.
Onze ontwerpen hebben veel bedrijven geïnspireerd sinds we in 2019 de Marka Lantaarn lanceerden. Ondanks onze patenten blijven copycats zich ontwikkelen. Hoewel we ons best doen om ze te stoppen, blijft het een tijdrovende en moeilijke taak. We beseffen dat het niet altijd gemakkelijk is om ervoor te zorgen dat je in het bezit bent van een origineel LumiMe-product. Om de authenticiteit van je aankoop te valideren, kun je je product online registreren met behulp van het unieke garantie ID in de handleiding. Naast een echtheidscertificaat ontvang je na de registratie ook een tweede jaar garantie.
We hanteren ook een zorgvuldig retailersbeleid en moedigen mensen aan om onze producten in fysieke winkels te kopen. Naast het bieden van de mogelijkheid om onze producten te ervaren, is het ons doel om de zelfstandige winkeliers te ondersteunen.
Als je nog vragen, tips of feedback hebt over LumiMe-copycats, neem dan contact met ons op.
In de verpakking van elk product zit een handleiding. Ook kun je de digitale handleiding downloaden op de productpagina van het desbetreffende product.
Ja, al onze producten doorgaan een grondige check op elektronische defecten. Daarnaast zijn al onze modellen voorzien van beveiligde elektronica. Dit betekend dat het circuit wordt geblokkeerd als het product oververhit is of een elektronisch defect heeft. Daarnaast bevatten de materialen van onze producten geen giftige stoffen en zijn van robuust duurzaam materiaal gefabriceerd.
Het is niet verstandig om de accu in de buurt van een magneet te houden. Hierdoor kan de accu zijn kracht verliezen en zelfs defect raken.
Reinig je product regelmatig en zorg ervoor dat je de accu niet excessief behandeld. Laat hiervoor de accu altijd helemaal opgaan en laad hem niet langer op dan beschreven in de handleiding. Op die manier behoudt je een lange levensduur van de accu en daarmee je product.
In de verpakking van elk product zit een handleiding. Ook kun je de digitale handleiding downloaden op de productpagina van het desbetreffende product.
Ja, al onze producten doorgaan een grondige check op elektronische defecten. Daarnaast zijn al onze modellen voorzien van beveiligde elektronica. Dit betekend dat het circuit wordt geblokkeerd als het product oververhit is of een elektronisch defect heeft. Daarnaast bevatten de materialen van onze producten geen giftige stoffen en zijn van robuust duurzaam materiaal gefabriceerd.
Het is niet verstandig om de accu in de buurt van een magneet te houden. Hierdoor kan de accu zijn kracht verliezen en zelfs defect raken.
Reinig je product regelmatig en zorg ervoor dat je de accu niet excessief behandeld. Laat hiervoor de accu altijd helemaal opgaan en laad hem niet langer op dan beschreven in de handleiding. Op die manier behoudt je een lange levensduur van de accu en daarmee je product.
Hoewel onze producten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze worden verpakt en verzonden, kunnen er toch kleine productfouten optreden. Gelukkig kun je de meeste daarvan zelf verhelpen. Is dat niet het geval, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.
Als je product een productiefout heeft, kun je deze binnen 1 jaar na aankoop voor een gratis reparatie terugsturen, of 2 jaar als je jouw portemonnee hebt geregistreerd. Je kunt je portemonnee, samen met een aankoopbewijs, meenemen naar je LumiMe-dealer of naar ons opsturen via ons retourformulier. Het retourformulier bevat een prepaid retouretiket, zodat je het pakket gratis kunt verzenden. Als je vragen hebt over ons garantiebeleid, neem dan contact met ons op.
Alle producten hebben standaard 1 jaar garantie. We bieden een extra jaar garantie als je je product registreerd. Claim je extra jaar garantie nu.
Alle producten hebben in de handleiding een garantie ID. Hiermee kan je je product registeren op de registratie pagina. Bekijk de garantie pagina voor meer informatie.
Onze ontwerpen hebben veel bedrijven geïnspireerd sinds we in 2019 de Marka Lantaarn lanceerden. Ondanks onze patenten blijven copycats zich ontwikkelen. Hoewel we ons best doen om ze te stoppen, blijft het een tijdrovende en moeilijke taak. We beseffen dat het niet altijd gemakkelijk is om ervoor te zorgen dat je in het bezit bent van een origineel LumiMe-product. Om de authenticiteit van je aankoop te valideren, kun je je product online registreren met behulp van het unieke garantie ID in de handleiding. Naast een echtheidscertificaat ontvang je na de registratie ook een tweede jaar garantie.
We hanteren ook een zorgvuldig retailersbeleid en moedigen mensen aan om onze producten in fysieke winkels te kopen. Naast het bieden van de mogelijkheid om onze producten te ervaren, is het ons doel om de zelfstandige winkeliers te ondersteunen.
Als je nog vragen, tips of feedback hebt over LumiMe-copycats, neem dan contact met ons op.
Niet gevonden waar je naar opzoek was?
Neem contact op met onze klantenservice of via Social Media.
Contact